Tjenesten ute av drift


Søketjenesten kan i verste fall bli helt eller delvis utilgjengelig, eller at søket bruker lang tid, i perioder med stor pågang. I de tilfellene ber vi deg vente og prøve på nytt senere. Du trenger ikke varsle oss om dette, vi får automatisk beskjed når noe er galt. Ved større eller langvarige tekniske problemer vil vi legge ut en driftsmelding i supportforumet



Teknisk feil i søk eller søkeresultat


Hvis tjenesten ikke er ute av drift, men du opplever andre problemer med søketjenesten på Aksjeeiere.no, så sjekk først om andre har meldt inn samme problem og eventuelt fått svar i forumet for Tekniske feil og problemer.


Hvis du vil melde inn en sak i forumet må du først logge inn ved hjelp av din konto på sosiale medier, eller opprette en ny og gratis brukerkonto: Registrer deg. Da vil du få varsel på epost når noen andre kommenterer innlegget ditt. Du vil også få muligheten til å få raskt svar fra andre brukere.


Hvis du ikke vil lage deg en brukerkonto kan du sende inn en supportsak til teamet vårt ved å klikke på Registrer ny sak. Her kan det gå lengre tid å få svar enn i forumet, siden svartiden er avhengig av kapasiteten til teamet vårt til enhver tid. Du vil normalt aldri få svar først tidligst neste arbeidsdag. 

 

Når du registrerer epostadressen din garanterer vi at den kun vil bli brukt til å sende deg svar på spørsmål du har sendt inn til support eller lagt inn i forumet. Epostadressen din vil aldri bli formidlet til tredjepart, og du kan når som helst slette deg selv som bruker, eller sende en epost til support@aksjeeiere.no der du skriver SLETT MEG (du må sende eposten fra den epostkontoen du vil ha slettet).